Biskupijski Caritas Srem zapošljava karijernog savetnika u okviru projekta Your Job II u Šidu.

Biskupijski Caritas Srem dana 14.01.2025. raspisuje oglas za poziciju karijernog savetnika u Šidu, na projektu Your Yob II na 50% radnog vremena.

Samo kandiati koji budu ispunjavali dole navedene uslove iz TOR-a, biće kontaktirani za intervju.

Kvalifikacije i iskustvo

  • Univerzitetska diploma iz oblasti andragogije, psihologije, socijalnog rada ili srodnih nauka
  • 3 godine iskustva u radu u socijalnom sektoru
  • Iskustvo u savetovanju socijalno ugroženih lica/mladih
  • Odlično poznavanje engleskog jezika (govor, pisanje, razumevanje)
  • Vozačka dozvola (kategorija B)

Veštine

  • Samostalan rad, izražena sklonost za rad sa mladima
  • Razumevanje tržišta rada i sposobnost da se izgradi lokalna mreža zainteresovanih strana
  • Jake međuljudske veštine
  • Spremnost za učenje i usavršavanje
  • Komunikacijske veštine i sposobnost izgradnje mostova između mladih i potencijalnih kompanija
  • Veštine verbalne i pisane komunikacije na engleskom jeziku
  • Dobro poznavanje rada na računaru (Word, Excel ..)
  • Spremnost da putuje i učestvuje u radionicama
  • Kreativnost i sposobnost da stimuliše i integriše mlade u program

Šta nudimo

  • Platu za 50% radnog vremena i rad iz kancelarije u Šidu.
  • Rad u NVO okruženju i raznovrsni zadaci
  • Obuke / dodatne kvalifikacije o karijernom vođenju, preduzetničkim veštinama, radu sa ranjivim mladima i standardima (socijalna inkluzija, rodna osetljivost)
  • Upoznavanje i razmena iskustva sa drugim savetnicima u regionu

Zaposleni/a će obavljati poslove svog radnog mesta u skladu sa sledećim dužnostima/aktivnostima:

Implementacija projekta (u skladu sa projektnim zahtevima)

    • Pružanje usluga karijernog vođenja i savetovanja ciljnoj grupi
      • Izrada i realizacija individulanog plana podrške mladoj osobi
      • Procenjivanje kompetentnosti mladih kandidata za izlazak na tržište rada
      • Realizovanje sesija za profesionalnu orijentaciju
      • Organizovanje treninga mekih veština (upravljanje vremenom, ponašanje na radnom mestu, ponašanje u konfliktnim situacijama…)
      • Otkrivanje preduzetničkih veština mladih i upućivanje na (socijalne) poslovne inkubatore
      • Individualno praćenje mladih korisnika u skladu sa individualnim planom i merama podrške (stručna praksa, profesionalna obuka…)
    • Mapiranje lokalnih zainteresovanih strana iz javnog, privatnog i civilnog sektora i razmena i saradnja sa zainteresovanim stranama (memorandumi o saradnji sa opštinskim predstavnicima, lokalnom privrednom komorom, Nacionalnom službom za zapošljavanje i drugim zainteresovanim stranama)
    • Uspostavljanje lokalnih među-sektorskih partnerstava u cilju unapređenja zapošljivosti mladih
    • Organizovanje poseta školama i infosesija u cilju informisanja ciljne grupe o projektnim aktivnostima
    • Uspostavljanje kontakata sa kompanijama i pružanje podrške preduzećima u pronalaženju mentora za mlade na stručnoj praksi
    • Uspostavljanje kontakata sa pružaocima profesionalnih obuka
    • Organizovanje sesija za potencijalne poslodavce u cilju podizanja svesti o položaju mladih
    • Mapiranje lokalnih organizacija mladih i za mlade, kao i drugih organizacija osoba u osetljivom položaju i razmena i saradnja u cilju uspostavljanja terenskih kancelarija i kancelarija u ruralnim sredinama
    • Praćenje rada terenskih kancelarija i kancelarija u ruralnim sredinama skladu sa smernicama nacionalnog projektnog koordinatora
    • Učešće u nacionalnom i/ili lokalnom timu za zagovaranje na nivou projekta i sprovođenje planova zagovaračkih aktivnosti
    • Pružanje podrške PR-u projekta u cilju promocije istog
    • Pružanje podrške koordinatoru nacionalnog programa
    • Caritas-u u izveštavanju, pripremi dokumentacije i evaluaciji
    • Obezbeđivanje ispunjenosti standarda kvaliteta u skladu sa projektnim zahtevima (npr. rodna ravnopravnost, inkluzija mladih osoba u osetljivom položaju)
    • Učešće na Kick-off sastanku i drugim regionalnim sastancima/studijskim posetama, kao i na sastancima sa nacionalnim projektnim koordinatorom i ostalim savetnicima
    • Aktivno učešće u obukama koje se nude kroz program

Koordinacija i izveštavanje

    • Stalna razmena informacija sa nacionalnim projektnim koordinatorom i redovno standardizovano izveštavanje o rezultatima implementacije projekta
    • Prikupljanje podataka o ciljnoj grupi i merama podrške za izveštavanje o napretku i obezbeđivanju kvaliteta
    • Redovno izveštavanje direktora Biskupijskog Caritasa Srem i Biskupijskog koordinatora o odstupanjima, relevantnim promenama i/ili problemima u implementaciji projekta, kao i o značajnim promenama u okruženju, npr. promene politika u vezi sa mladima, zapošljavanjem i sl. Savetnik je dužan da odmah obavesti nacionalnog projektnog koordinatora ako se bilo što od toga dogodi.
    • Redovni sastanci sa nacionalnim projektnim koordinatorom i direktorima (drugih) biskupijskih/župskih Caritasa radi evaluacije implementacije projekta i rada na unapređenju metodologija, podeli odgovornosti, podnetim izveštajima i prevazilaženju izazova itd.
    • Učestvovanje na nacionalnim i regionalnim radionicama radi razmene iskustva sa drugim savetnicima i davanje doprinosa za poboljšanje kvaliteta i reviziju projekta
    • Obavljanje ostalih aktivnosti u dogovoru sa pretpostavljenima
    • Prihvatanje i poštovanje ciljeva i zadataka Biskupijskog Caritasa Srem kao i Ugovora o radu sa Biskupijskim Caritasom Srem.

 

 Ukoliko ispunjavate uslove, Vaš CV možete poslati na email adresu secretariat@caritas-srem.rs  do zatvaranja oglasa 30.01.2025.

You Might Also Like